tungstartet etter dysing
-
- Innlegg: 21
- Registrert: 14 sep 2015 21:13
- Sted: 3679 Notodden
tungstartet etter dysing
- 0453-BjørnT
- Styret
- Innlegg: 128
- Registrert: 05 des 2014 13:00
- Sted: 3733 Skien
- Kontakt:
Re: tungstartet etter dysing
Men du har kanskje gjort andre ting, byttet luftfilter eller justert på blandeskruer f eks. ?
Suzuki; GS1000GT, GS1000GX, GS1000E
-
- Innlegg: 21
- Registrert: 14 sep 2015 21:13
- Sted: 3679 Notodden
Re: tungstartet etter dysing
- 0453-BjørnT
- Styret
- Innlegg: 128
- Registrert: 05 des 2014 13:00
- Sted: 3733 Skien
- Kontakt:
Re: tungstartet etter dysing
Derfor må det bli noen spørsmål fra meg....
Først; jeg vet jo ikke om du kan noe om det du gjør?
Higgspeed... potter med helt annen motstand enn originalt.
Kan /bør man ha originalt filter?
Har du fått beskjed om å skru ut blandeskruer?
Vet du hva som skjer?
Hvor står skruen på forgasser? Bak; blander mer luft. Foran; blander mer bensin. (når skrus ut)
Har du forsøkt å shoke , lettere eller vanskeligere da?
Da har du jo en pekepinn på om den får for lite eller for mye bensin.
Suzuki; GS1000GT, GS1000GX, GS1000E
-
- Styret
- Innlegg: 4
- Registrert: 24 feb 2015 20:30
- Sted: 3039 Drammen
Re: tungstartet etter dysing
Prøv med litt fint sandpapir visst Du ser dem er brent eller bytt dem,
-
- Innlegg: 21
- Registrert: 14 sep 2015 21:13
- Sted: 3679 Notodden
Re: tungstartet etter dysing
- 0453-BjørnT
- Styret
- Innlegg: 128
- Registrert: 05 des 2014 13:00
- Sted: 3733 Skien
- Kontakt:
Re: tungstartet etter dysing
Da er det vel sesongslutt...
Suzuki; GS1000GT, GS1000GX, GS1000E
-
- Innlegg: 21
- Registrert: 14 sep 2015 21:13
- Sted: 3679 Notodden
Re: tungstartet etter dysing
Gå tilbake til «Suzuki GT - og RE-5»
Hvem er online
Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest